Monday, May 28, 2007

اهداء الي همسات




عارفه انا كاتب البوست ده ليكي انتي والله

علشان انتي الوحيده اللي رفعتي روحي المعنويه قوي

وبقت في السما من كلامك ليا في التعليق

____________________________

أطوي السنين مع السنينْ *** في رحلتي، لو تعلمينْ حتى وصلتُ .. أتقبلينْ *** مني عقودَ الياسمينْ ؟!***أطوي للقياكِ المدى *** حتى بدا ما قد بداوجهٌ يُكحّله الهدى *** حمداً إلهَ العالمينْ***عيناكِ والحبُّ الحلالْ *** غمروا حياتي بالجمالْ فتمايلي، طاب الدلالْ *** ولترفعي منكِ الجبينْ***عيناكِ والحب الوليدْ *** نثروا على عمري الورودْ فهتفتُ: يا ربّ الوجودْ *** هبْ لي البناتِ مع البنينْ***يا ربِّ : أنتَ خلقتنا *** يا رب : أنت جمعتنا طهّرْ – إلهي - بيتنا *** طهر بيوتَ المسلمينْ***رباهُ .. ربَّ العالمينْ *** هب لي صغاراً صالحينْ واغمر بيوتَ المسلمينْ *** حباً وإيمـاناً ودينْ
طارق

2 comments:

hoda omran said...

هى همسات دى أنا
:)
لو انا ربنا يخليك بجد
اهداء رقيق من انسان رقيق بجد
...............................
بس على فكرة انا قلت الكلام ده
مش مجاملة ليك
يابنى انت كفايه مشاعرك دى
اى واحدة هتحبك هى اللى هتبقى كسبانة
:)

قصاقيص said...

الله
احساس جميل ورائع من انسان مرهف لمخلوقة رقيقه وروحها الجميله وايمانها بكل حرف بتقوله يخلوها تستحق اكتر من كده
................
بس بجد ابدعت في اهدائك ده ياطارق
..............
تحياتي